Zakelijk bloggen
Pixelfarm schrijft zakelijke blogs met impact!
Zakelijk bloggen is dé manier om meer relevant website verkeer aan te trekken en je visie, kennis en kunde over te brengen op klanten, prospects en medewerkers. Door de juiste tone of voice, goede content planning en slimme SEO teksten zorg je dat je door de juiste doelgroep wordt gevonden via Google en heb je content die de moeite waard is om via social media te verspreiden!
Voordelen van zakelijk bloggen uitbesteden
Pixelfarm schrijft voor veel zakelijke dienstverleners scherpe blogs. Van werving & selectie partijen tot producenten van verpakkingen.
- Relevant verkeer op je website op bepaalde zoekwoorden (combinaties)
- Werken volgens een duidelijke content planning op basis van bepaalde thema’s en onderwerpen
- Blogs zijn ideaal om te delen via social media zoals LinkedIn
- Geen spelfouten of taalfouten
- Tone of voice die bij je merk en bedrijf past
Wat kost zakelijk bloggen uitbesteden?
Pixelfarm biedt overzichtelijk blog abonnementen. Afhankelijk van wat er naast het bloggen nog meer moet gebeuren stellen we een prijs samen. 1 blog per maand kan al vanaf € 250,-
Expertise en kennis van jouw branche
Vaak wordt ons gevraagd hoe we blogs kunnen schrijven voor uiteenlopende branches. Door onszelf helemaal vast te bijten in jouw business en branche én door zelf op onderzoek uit te gaan kunnen we in alle gevallen een aantrekkelijk blog schrijven dat door de doelgroep interessant gevonden wordt.
Wij zijn Pixelfarm .
Een team van online professionals die het gaaf vinden om jouw merk online vooruit te helpen!
Meer over onsZakelijk bloggen tips
Wil je toch liever zelf bloggen? Hier een aantal tips van ons als expert 😉
- Laat een zoekwoordenonderzoek uitvoeren als basis voor je content strategie
- Stel een content planning op en bepaalde hierin de onderwerpen van je blogs
- Optimaliseer je blogs voor zoekmachines
- Verrijk je blogs met (het liefst) eigen fotografie, video en infographics zodat je blog beter geïndexeerd worden op Google en andere zoekmachines
- Focus je volledig op de lezer en bepaalde de insteek van je blog. Wil je de lezer concreet wat leren? Wil je hem bepaalde kennis bijbrengen?
- Praktische blogs zoals een how-to werken beter als een blog over een visie of iets dat abstract is
- Maak je teksten leesbaarder door je artikel onder te verdelen in kopjes. Werk daarnaast met bullet lijsten en meerdere kolommen zodat je blog overzichtelijk wordt.
- Link naar relevante blogs en andere pagina’s
- Zorg dat er per blog in ieder geval voor één relevante call to action zoals een nieuwsbriefinschrijving, knop of link naar een contactformulier
In ons blog vind je nog meer interessante artikelen!
Ga naar ons blog