200% meer engagement voor speelgoedmerk Sluban
Creatieve social media content die werkt!
Online content voor speelgoedmerk Sluban
Op Pixelfarm kun je bouwen. Dat bewijzen we continu door voor Sluban de leukste content te bedenken. Voor dit “andere merk” bouwsteen richten we ons voornamelijk op kids, zonder de ouders uit het oog te verliezen. Een constante stroom van gave social content heeft ondertussen onze studio verlaten. Inspirerend, activerend en verrassend. Met 200% interactietoename als resultaat! 🙂Â
Gave video content
Altijd verrassend blijven. Dat is ons credo. De ene keer met een goede grap, de andere keer met een compleet nieuw format. Zo maakten we voor Sluban een lange stopmotion video voor tijdens de feestdagen. Een productie die de producten de deur uit deed vliegen. De verkopen via de webshop stegen met 200% ten opzichte van het jaar ervoor! #Trots.
Social media inhakers voor Sluban
Moederdag. Olympische spelen. Het WK. Bij Pixelfarm gaat er geen dag voorbij of we kijken wat we voor de boeg hebben en waarop we kunnen inhaken. Er is altijd wel een event of gebeurtenis waar we Sluban én de doelgroep mee kunnen verrassen.
Duidelijke content planning
Door met duidelijke thema’s en een content planning te werken zorgen we dat merken zoals Sluban continu voorzien worden van creatieve social media content.
Social media content creatie proces
Om te zorgen dat je als merk scoort op social media heeft Pixelfarm een proces dat tot maximaal resultaat leidt!
Meer over social media contentBekijk onze succesverhalen op het gebied van online marketing, websites en content voor B2B en B2C.
Ons werk